Thursday 12 October 2017

Day Trading Aapl Alternativer


Bruke alternativer for å handle AAPL-inntekter. Postet 23. juli. Tildeling av aksjer rundt tidspunktene for inntektsutgivelser er en beryktet vanskelig operasjon fordi det krever nøyaktig forutsigelse av retningen for prisbevegelsen. Feil forutsetninger kan utsette handelsmannen for betydelig tap hvis store uventede trekk oppstår mot sin stilling. På grunn av risikoen forbundet med disse hendelsene, bruker mange handelsmenn muligheter for å definere sin risiko og beskytte sin handelskapital. Formålet med mitt missiv i dag er å presentere flere tilnærminger til bruk av alternativer for å fange fortjeneste i løpet av inntjeningssyklusen og for å hjelpe presentere logikken og gi oppmerksomhet til et stort potensielt fallgruv for å bruke disse kjøretøyene i denne spesifikke situasjonen. Det er viktig å innse at når inntjeningsmeldinger nærmer seg, er det et konsistent og forutsigbart mønster for økning i den implicitte volatiliteten til opsjoner Kollapser pålitelig mot historiske gjennomsnitt etter utgivelse av inntjening og resulterende prisbevegelse. En ekte verdenseksempel på dette fenomenet kan ses i opsjonskjeden til AAPL som vil rapportere inntekter i morgen ettermiddag. De nåværende alternativkvotene vises i tabellen under. AAPL Option Trade. Notice den underforståtte volatiliteten merket som MIV i Tabellen over for 605 streiksamtalen Volatiliteten for frontserien, den ukentlige kontrakten, er 59 6 mens samme alternativ i september månedlige serie har en volatilitet på 28 3. Dette er en stor forskjell og har stor innvirkning på opsjonsprising Hvis den ukentlige hadde samme underforståtte volatilitet som september-opsjonen, ville den bli priset til rundt 7 70 i stedet for den nåværende prisen på 16 50. Verdien av den underforståtte volatiliteten i alternativene for måneden eller forrige uke muliggjør beregning av spådommen Flytte av underliggende, men er stille på bevegelsesretningen. En rekke formler for å beregne størrelsen på dette trekket er tilgjengelige, men det enkleste er kanskje gjennomsnittet av prisen på front-serien kveler og straddle. In tilfelle av AAPL er strängle priset til 33 80 og den første out-of-the-money strangle er priset til 28 95 Så alternativet prissetting er å forutsi et trekk på rundt 31 50 Denne analysen gir ingen informasjon om sannsynligheten for retningen av bevegelsen. Det er et stort antall potensielle handler som kan inngås for å tjene på prisreaksjonen til inntjening. De eneste dårlige handler er de som vil bli negativt påvirket av det forutsigbare fallet i implisitt volatilitet. Et eksempel på dårlig handel før inntjening ville være å kjøpe lange sett eller lange samtaler. Denne handelskonstruksjonen står overfor en sterk prisspring som underforstått volatilitet vender tilbake til det normale spekteret etter frigjøring av inntektene. La oss se på enkle eksempler av en bullish handel, en bearish handel og en handel som reflekterer en annen tilnærming Kjernelogikken i å bygge disse handler er at de i det minste skal påvirkes av nedgang i underforståtte volatiliteten i optionspeak, vega må være liten og enda bedre de er positivt påvirket av nedgang i underforståtte volatilitet negative vega trades. The bullish handel er et anrop debet spredning og PL er grafet nedenfor Klikk for å utvide. Bullish AAPL Alternativ Strategy. This handel har maksimal definert risiko for kostnaden for å etablere handelen, en liten negativ eksponering for redusert implisitt volatilitet og når maksimal lønnsomhet ved utløp når AAPL er på 615 eller høyere. Den bearish handel er et sett debet spredning og PL er vist under Klikk å utvide. Bearish AAPL Option Strategy. Its funksjonelle egenskaper ligner på debet debet og det når maksimal lønnsomhet ved utløp når AAPL er på 595 eller lavere. Og til slutt den forskjellige tilnærmingen, en handel kalt en Iron Condor, med et bredt spekter av lønnsomhet Iron Condor Spread gjenspeiler forventningen om at AAPL vil bevege seg ikke mer enn 1 5 ganger 1 5x den forutsagte flyttingen Klikk for å utvide. Apple AAPL-alternativet Iron Condor Spre Denne handel har betydelig mindre potensiell fortjeneste enn retningsverdenen, men det krever ikke nøyaktig prognostisering av prisretningen knyttet til inntjeningsfrigivelsen. Det er lønnsomt så lenge AAPL lukker mellom 551 og 651 ved utløpet. Dette er et eksempel på en negativ vega handel som fortjener fra sammenbruddet av underforstått volatilitet. Disse er bare tre eksempler på en rekke potensielle handler for å fange fortjeneste rundt AAPL s inntjeningssyklus. Disse samme handelsbygg og regler gjelder for alle underliggende før en stor inntjeningsløsning, økonomisk datautgivelse , eller FDA kunngjøring hvor en eller en liten gruppe av underliggende eiendeler er betydelig påvirket. I hver av disse gruppene er det flere potensielle konstruksjoner av strekkpriskombinasjoner som kan optimaliseres for å gjenspeile et bredt spekter av prishypoteser. I neste uke s kolonne, vil vi gå tilbake til dette spennende emnet for handelsalternativer rundt inntekter og se hvordan våre eksempelhandler utfører d Inntil da, Happy Trading. Simple ONE Trade per ukes handelsstrategi Bli med i vår 14-dagers prøveversjon. Dette materialet bør ikke betraktes som investeringsrådgivning. JW Jones er ikke en registrert investeringsrådgiver Under ingen omstendigheter bør innhold fra denne artikkelen eller nettsiden brukes eller tolkes som en anbefaling om å kjøpe eller selge noen form for sikkerhet eller råvarekontrakt Dette materialet er ikke en anmodning om handelsmetode til finansmarkeder Eventuelle investeringsbeslutninger må i alle tilfeller gjøres av leseren eller ved hans eller hennes registrerte investeringer rådgiver Denne informasjonen er kun for utdanningsformål.2 Strategier for å gjøre ekstraordinære avkastninger med Apple Options. Det er ikke lett å tjene penger på markedet i disse dager, i hvert fall med konvensjonelle investeringer. I mitt sinn består det store unntaket av handelsalternativer på Apple NASDAQ AAPL. I er en alternativmutter jeg har handlet alternativer nesten hver dag markedet har vært åpent i 30 år Jeg er overbevist om at hvis du kan finne ut ut om en aksje er ledet i en bestemt retning eller en annen, kan du gjøre ekstraordinære avkastninger med opsjoner. Problemet er selvsagt å finne den underliggende aksjen eller ETF hvis fremtidige retning du kan stole på med viss grad. For de fleste av mine investeringsår har jeg brukt SP 500 sporing lager NYSEARCA SPY som min foretrukne underliggende fordi jeg bare har den generelle markedet trenden å bekymre seg om minst jeg er isolert fra vagaries gode nyheter eller dårlig som periodisk føre til et selskap s lager å skyte vilt i en eller annen retning. Selv med SPY har jeg aldri funnet ut en pålitelig måte å forutsi hva markedet vil gjøre på kort sikt. Det er en stor platefull teknologiske indikatorer å velge mellom, og mange har en god avtale av tiden, med unntak av når de går galt og de er helt feil i hvert fall noe av tiden, siden opsjoner er en investert investering, når du er feil, kan tapene dine være svimlende. jeg har lært ikke å stole på Teknologiske indikatorer for å bidra til å gjøre kortsiktige opsjoner investeringsbeslutninger I stedet antar jeg at jeg ikke har anelse om hvilken måte markedet er på vei og forsøker å etablere opsjonsstillinger som er nøytrale, i hvert fall for moderate endringer i markedsprisene I tider da den faktiske volatiliteten er mindre enn den implicitte volatiliteten til opsjonene, gjør jeg det veldig bra, og når den faktiske volatiliteten er større enn den underforståtte volatiliteten som det var i juni og juli i år, mister jeg vanligvis penger. Alt mitt investeringsliv har jeg søkt etter et selskap hvis vekst Vurder både historisk og projisert er større enn prisopptjeningen pe ratio Slike selskaper er svært vanskelig å finne Hvis du er heldig nok til å identifisere en, etter min mening, har du oppdaget nirvana Den langsiktige aksjekursen bør etter hvert flytte høyere Hvis du kan føler deg svært sikker på at høyere priser er sannsynlig, kan du lage et bunt ved hjelp av alternativer. Applikasjonen synes å være den nåværende beste ideen der ute. Selskapet har konsekvent gitt veiledning som har ulti matte viste seg å ligge langt under de faktiske resultatene, noen ganger latterlig under de faktiske resultatene. Selv om denne konservative veiledningen indikerer en vekstrate som er betydelig høyere enn AAPL s PE-forhold. I bare to av de siste 35 kvartaler har AAPL skuffet analytikernes forventninger til inntjening og begge ganger var aksjen hamret. Men i løpet av disse nesten ni års kunngjøringer har selskapet aldri unnlatt å oppnå sin egen veiledning. Når den veiledningen peker på en vekst som er langt større enn dens PE-forhold, har du en situasjon når Den langsiktige trenden skal være positiv Kort sagt, det er noe du kan satse på, i hvert fall etter min mening. Strategi 1 Flere kalendere Hvis jeg finner et selskap som jeg føler meg trygg på, er det høyere som AAPL, er min favorittstrategi å kjøpe kalendere på flere ulike slagord, noen over og litt under aksjekursen, men mange flere spreads er i streik som er høyere enn aksjekursen jeg kjøper månedlige opsjoner med en eller to måneder med gjenværende liv og selger Weeklys mot dem. Det spiller ingen rolle om du bruker putter eller samtaler fordi motsetning til hva intuisjon ville diktere, er risikoprofilgrafen identiske for både putter og samtaler - med kalenderenes spredninger, strekkprisen er den eneste variabelen som bestemmer hvorvidt spredningen er bullish eller bearish. Vanligvis bruker jeg putter til kalenderenes sprekker for streiker under aksjekursen og krever kalenderenes sprekker for streiker over aksjekursen, men det er fordi det er lettere å rulle ut av ett ukes alternativ og i neste uke med valuta for pengene, er bedre handelskurser vanligvis tilgjengelige. For AAPL starter jeg vanligvis uken med en kalender spredt i en streik under aksjekursen, en på-the - pengespredning og opptil fire kalenderenes spredninger ved streik som er 5, 10 og 15 og 20 over aksjekursen. Om uken i løpet av uken beveger seg rundt 10, vil jeg lukke ut å selge lavest streik og erstatt det med en spredning a ta streik som er 5 høyere enn det høyeste spredningen jeg eide og omvendt om aksjen flyttet seg ned med ca 10 Dette gir mye handel, men resultatene er vanligvis verdt det. Disse kalenderen er nesten alltid theta positive I andre ord, nedbrytingsfrekvensen for den korte Weeklys er større enn nedbrytingsfrekvensen for de lange månedlige opsjonene, så jeg tjener penger hver dag at aksjen forblir flat. Når aksjen klarer å bevege seg høyere, kan denne kombinasjonen av kalenderenes spreads gi eksepsjonell avkastning I løpet av de siste fire ukene, da AAPL skutt opp 13,3, fikk porteføljen min 357 i verdi etter provisjon, selvfølgelig har jeg skrevet opp en liten rapport som viser hver handel jeg laget og de faktiske stillingene jeg hadde i kontoen hver fredag ​​her Det er litt kjedelig å lese hele rapporten, jeg har totalt 50 handler, men det peker på nøyaktig hvordan en slik strategi virker når markedet beveger seg høyere. Strategi 2 Langtids vertikale samtaler sprer seg veldig interessant faktum om AAPL er at siden markedssmeltingen i slutten av 2008, har det ikke vært en enkelt seksmåneders periode da prisen på AAPL var mindre på slutten av seksmånedersperioden enn det var i begynnelsen av det periode Sannt lagret aksjene rundt 100 fra det høye som nådde like etter inntjeningsmeldingen i april 2012, men det har nå mer enn gjenopprettet det hele tapet og flyttet mye høyere, og vi har ikke nådd det seks måneders merket ennå. For å gjenta for De siste 3 årene har det aldri vært en seks måneders periode da AAPL var lavere i slutten av seks måneder enn ved begynnelsen av den strekk. Tenk på at Hvis du kunne stole på at mønsteret fortsatte, ville det være mulig å lage en enkelt opsjonshandel, vent seks måneder, og forvent å få en god gevinst. I juni i år da AAPL handlet om 575, kjøpte jeg i min familie veldedighetskonto, et stort antall vertikale samtaler på AAPL kjøpte jeg AAPL 550 samtaler som skulle utløpe 18. januar, 2013, ca 7 måneder unna og solgte AAPL 600 samtaler med samme utløpsdato. Jeg betalte like under 24 for vertikal spredning 2400 per kontrakt. Hvis syv måneder senere var AAPL til enhver pris over 600, ville jeg kunne selge spredt til nøyaktig 50 5000 per kontrakt Hvis AAPL ikke hadde gått opp, og var bare til nåværende pris 575, ville spredningen være verdt 25, og jeg vil fortsatt få en liten gevinst. Selvfølgelig, siden den gang har AAPL flyttet mye høyere Nå er jeg i en posisjon hvor aksjen kan falle med mer enn 60 aksjer mellom nå og 18. januar 2013, og jeg vil fortsatt doble pengene mine. Det er hyggelig å ha. Jeg har kjøpt lignende vertikale sprøyter nesten hver uke siden den gangen vil hver gang det blir betalt at AAPL vil være minst litt høyere i seks måneder enn det er i dag, og mesteparten av tiden, kunne jeg regne med å fordoble pengene mine hvis det ender med å være tilfelle. Som jeg skriver dette, er AAPL handel på 663 Du kan kjøpe en samtale vertikal spredning i februar-13-serien som utløper i februar 13, 2013, omtrent seks måneder fra nå Hvis du valgte 635-streiken som din lange posisjon og 685-streiken som din korte posisjon, ville det vertikale spredet koste deg omtrent 25 2500 per spredning, pluss provisjoner på ca. 2 50, i det minste hos megleren Hvis AAPL lukkes til en pris over 685 den 13. februar, vil du fordoble pengene dine. Hvis AAPL er akkurat der det er i dag 663 den 13. februar, vil 685-samtalen utløpe verdiløs, og du kan selge 635-samtalen for 28, gjør en liten gevinst 300, mindre provisjoner En fin ting om dette spredningen er at du plasserer den i dag og bare ikke gjør noe før februar, og selv da, hvis aksjen er over 685, kan du fortsatt ikke gjøre noe, og spredningen vil bli utøvd for deg av megleren, og du vil ha nøyaktig 5000 mindre provisjoner for hvert spredning du har plassert. Ved å bruke dette vertikale spredningen for 2500 får du tilsvarende 100 AAPL-aksjer som vil koste deg 66.300 til å kjøpe på det åpne markedet. Den eneste mangelen på alternativene kjøp er at din gevinst er begrenset til 100 De fleste kan leve med den mangelen. Hvis dine 100 aksjer i aksjene økte med 10 til 673, forutsatt at du hadde et ekstra 66.300 til å investere i 100 AAPL-aksjer, ville du få 1000 eller ca 1 5 på pengene dine Med opsjonsspreadene vil du fortsatt motta 3.800 forskjellen mellom 673 og 635 x 100 for en gevinst på 1.300, eller mer enn 50 på investeringen din på 2.500. Med tall som disse, fortsetter det å overraske meg at de fleste shun alternativer fordi de er for risikable Jeg tror det er for det meste et tilfelle av mennesker som bare ikke forstår dem. Jeg fortsetter å elske begge AAPL s-produktene og dens prospekter, og forventer å investere enda mer ved hjelp av de to strategiene til det skjer noe som vil føre til at jeg å tvile på deres produkter eller prospekter som jeg finner i at jeg har minst seks måneder før det skjer, sannsynligvis mye mer. Oppsigelse Jeg er lenge AAPL SPY Jeg skrev denne artikkelen selv, og det uttrykker mine egne meninger jeg mottar ikke kompensasjon for det andre enn fra Søker Alpha Jeg har ikke noe forretningssamarbeid med noe selskap hvis lager er nevnt i denne artikkelen. Om denne artikkelen. Hvordan jeg Dag Handel SPY. Many folk tror at dag handel er gambling du kan vinne for en stund, men til slutt vil du sprenge opp Din konto Jeg er enig ennå Jeg dag handler SPY nesten hver dag Dagshandel er en del av overløbsmetoden min og flere strategiske tilnærminger til å styre porteføljen min Dag jeg handler veldig lite kapital, og jeg leder fortjenesten til mine mindre risikable kontoer. Så hvorfor bry hvis dag handel er gambling Enkelt sagt kan jeg øke sjansene mine for en vellykket avkastning ved hjelp av penger styring teknikker Jeg forventer fullt ut til en dag å miste alle pengene i min dag handel konto målet er å formere hovedstaden jeg startet med mange ganger over før det skjer Denne strategien fungerer fordi jeg dagshandel med en liten prosentandel av hele investeringsporteføljen min, og mengden jeg er villig til å risikere, forblir konstant, noe som betyr at jeg ikke forsøker å kombinere min retur s fortjeneste er fjernet fra kontoen med en gang. Allerede i år har jeg doblet pengene i min handelsdagskonto ikke dårlig med tanke på at vi bare er 8 uker inn i året Og fordi dette overskuddet er omdirigert, selv om jeg bare tapte handler fra nå av vil jeg ikke ha noe å tape fordi jeg er så å si, spiller med husets penger Dette er hva jeg mener med pengehåndtering, og anerkjenner at når som helst du kan sprenge kontoen din og beskytte din base ved å motstå fristelsen til sammensatt. Ikke kompositt, har det, men hvordan handler du. Selv om dagshandel er gambling, kan du utnytte tekniske indikatorer og din egen ekspertise til å gå inn og ut av bransjer med høyere suksessfrekvenser Her er min formel for å sette opp daglig handel. bare handle SPY som jeg har overvåket så lenge at tarmen min ofte forutser hvordan den beveger seg. Ingen vits Når du er hyperfokusert, kan du være effektiv. Du kan være effektiv. Jeg bruker ukentlige alternativer for å øke innflytelsen og redusere kapitalen som kreves Jeg handler alltid på pengesamtalen eller sett det som skal utløpe i slutten av uken. Dette alternativet har normalt et delta på rundt 50, noe som betyr at hvis SPY beveger en 1 00, vil alternativet øke eller redusere i verdi med 0 50 en 50 retur hvis alternativet du kjøper koster 1 00.Jeg kjøper bare samtaler og setter ingen fancy spreads. I prøver å være i en handel i 40 minutter maks sikkert, noen ganger en handel varer noen få timer, men jeg lukker alltid handelen på slutten av dagen uansett hva. Jeg liker å gå inn i handelen min rundt klokken 00.00 EST når det ofte er vanlig å handle, er nyheter om morgenen allerede blitt handlet på, og mange forhandlere tar en lunsjpause Av 1 30 eller 2 00 SPY beveger seg og rister igjen. Jeg går inn i en handel som vet om SPY er bullish eller bearish på den dagen, og jeg spenderer aldri trenden hvis SPY presser opp. Jeg handler samtaler hvis SPY går ned jeg handel puts. If markedet virker flatt RSI og MACD indikatorene ikke treffer ekstremer i løpet av dagen jeg bare bli ute. Jeg gjør bare en handel per dag Hvis jeg handler mer enn det mest sannsynlig, er jeg enten kåt og tror jeg kan tjene mer penger eller jeg prøver å fikse et tapshandler, begge er dårlige ideer. Jeg risikerer aldri mer enn 30 av min trading konto s hovedstad i en handel Ja, denne prosentandelen er høy, men jeg risikerer bare penger jeg er villig til å miste Som sagt er SPY stabil, så i virkeligheten er risikoen mer som 15. Hvis forholdene er riktige, skaler jeg inn i en handel opp til 4 ganger dollar-pris gjennomsnittet jeg bare skalere ned, aldri opp som betyr at jeg kjøper mer etter hvert som prisen synker, og når jeg lukker handelen, selger jeg alt jeg ikke skaler ut. I tiden min oppføring ved å vente på RSI å krysse 70 eller 30 og deretter vente på at MACD-linjene krysser og fortsett i den andre retningen. Jeg sørger også for at MACD-histogrambjelene tydelig ligner rullende åser, en indikator på at SPY ikke er flatt. På dette punktet går jeg inn, og hvis SPY fortsetter å slippe, jeg kjøper mer på vei ned. Etter at jeg har inngått en handel, stiller jeg alltid en sluttkurs, vanligvis 20 høyere enn opsjonskjøpsprisen, slik at det beskytter meg ved en oppadgående spike i markedet og frigjør meg fra å bli limt til dataskjermen. Jeg angir ikke stopptap SPY er ikke gal, flyktig og nesten alltid jeg har noen penger igjen hvis en handel går imot meg pluss jeg risikerer aldri mer enn jeg kan håndtere å miste Stopp tap er dårlig fordi noen ganger markedet virkelig må falle før det kan hente tilbake jeg har vært nede 50 bare for å være oppe 20 10 minutter senere. Jeg stoler på min tarm til tiden min avslutte en av grunnene til at jeg ikke har automatisert denne handelsstilen, har jeg alltid satt ut med sikte på 20 retur, men hvis markedet ikke akselererer, vil jeg senke målet mitt til det tilsvarer virkeligheten av hva markedet gir. Hvis en handel går imot meg, venter jeg bare på en oppblåsing og benytter den muligheten til å lukke den tapende handelen. Nesten hver dag kommer noen kjøper inn og skyver SPY opp eller ned raskere enn normalt i en stor handel, men Hvis ikke, selger jeg på 3 59 og går alle ca sh. Jeg har satt disse reglene for meg selv over mange års handel. For å få en følelse av hvordan de spiller ut i den virkelige verden, la oss gå gjennom en handel jeg laget 23. februar 2015. Merk Tider i grafen er PST. Fra begynnelsen av dagen var markedet bullish. Legg merke til hvordan diagrammet skyver opp i stedet for ned, så jeg var på utkikk etter samtaler. På 12 35 EST krysset RSI 30 linjen, noe som betyr at SPY mest sannsynlig skulle begynne å bevege seg opp igjen gjorde jeg ikke et trekk ennå, men viste meg oppmerksomhet til MACD. Om 15 minutter senere krysset MACD-linjene, og bekreftet at SPY var klar til å bevege seg. Merk at MACD-histogrambjelene tydelig ligner bølgende bakker. Til 1 00 EST Jeg gikk inn i en handel ved å kjøpe SPY 27. februar 2015 210 Etterlyser 1 19 Jeg har hatt fordel av en stor selger som kommer inn like før jeg kom inn i handel, og presset SPY ned. Hvis denne hendelsen hadde skjedd senere, kunne jeg ha skalert inn og kjøpt flere samtaler , men på denne dagen en åpen og en avsluttende handel gjorde kunsten. Jeg satt en grense for å selge alle mulighetene til en pris på 1 43 a 20 gain. At 1 30 EST jeg senket min grense rekkefølge til 1 37 a 15 gevinst fordi markedet hoppet rundt for mye for meg å være trygg. På 1 40 EST a stor kjøper kom inn og presset SPY opp i pris Min rammeordre ble truffet, handelen ble stengt for en 15 gevinst. De fleste vinnende dagene spilte ut akkurat som dette eksempelet Selv om jeg ikke regner med store kjøpere eller selgere som flytter SPY og hjelper meg gå inn eller ut av en handel til bedre priser, det skjer ofte og det er sikkert fint når det gjør. Ikke bare være en daghandler. Jeg har nettopp malt deg et ganske rosenrødt bilde av hvordan du kan generere outsized avkastningsdaghandel. Tingen er, hver dag er annerledes og noen få dårlige dager vil helt sikkert tørke ut kontoen din. Men hvis du holder fast i overløpsmetoden, kan du bruke dagshandelsresultatet til å sikre avkastningen av en mindre risikabel handelsstrategi. Dagshandelen er også en god måte å være engasjert med markedet hver dag og skjerpe dine handelsferdigheter. Slik erfaring og kunnskap gjøre deg til en bedre kreditt spred trader eller buy-and-hold investor Og selvfølgelig er dag handel en morsom rush. Help støtte denne bloggen, vennligst del.

No comments:

Post a Comment